Syyskokous Helsingissä lauantaina 17.12. - ilmoittaudu 7.12. mennessä

20.11.2022

Tervetuloa syyskokoukseemme Helsinkiin lauantaina 17.12. Kokous järjestetään hotelli Scandic Simonkentässä, Simonkatu 9, neuvotteluhuoneessa Tapiola. Kokous alkaa lounaalla klo 11.30 ja varsinainen kokous alkaa klo 12.15.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset syyskokousasiat

• vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle
  • valitaan liittotoimikunnan puheenjohtaja ja muut jäsenet
  • valitaan toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja

Kokouksen yhteydessä uskontojen yhteistyöjärjestö Uskot-foorumin puheenjohtaja Pia Jardi alustaa järjestön toiminnasta sekä uskontojen välisestä vuoropuhelusta. Lisäksi keskustellaan evankelisluterilaisen kirkon vaalituloksista.

Tarjoilujen takia toivomme ilmoittautumista 7.12. mennessä, mutta kokoukseen saa osallistua myös ilmoittautumatta. Ilmoittautumiset sihteeri Piretta Pietilälle, piretta.pietila@gmail.com, puh. 050 528 5898.

Pia Jardi.